luni, 13 februarie 2012

SCOICI

Cine poftește niște scoici? Sunt gata în maxim 10 minute și sunt foarte bune.

Ingrediente:
           1,5 kg scoici
           pătrunjel
           maioneză
          
Se spală scoicile și apoi se pun în apă cu puțină sare și pătrunjel. Se lasă la fiert până se deschid și apoi pot fi servite.
Se mănâncă cu sos de maioneză și pâine proaspătă.
 

Ce v-am spus eu că nu durează mult. Asta e cea mai simplă rețetă. :)
Trebuie să fiți atenți când le cumpărați să nu fie deschise.

Un comentariu:

  1. Bucatarul, in acest caz!13 februarie 2012 la 17:18

    Eu, in pozele din imagine am folosit frunze de telina. Dau un gust aparte. Sare n-am pus pentru ca scoicile sunt din mare. Daca scoicile se deschid inseamna ca sunt moarte, deci scoicile proaspete sunt inchise cand le cumperi. Dupa maxim 5 minute de fierbere se pot servi. Ele se vor deschide toate.

    RăspundețiȘtergere