vineri, 13 ianuarie 2012

SUPĂ CU GĂLUŞTE

Ingrediente: 
               zeamă de la rasol
               2 morcovi
               300 g. Rădăcină ţelină
               100 g rădăcină pătrunjel
               sare, piper, pătrunjel proaspăt sau uscat
* pt. găluşte: 2 ouă, 
                      7-8 linguri griş, 
                      1 linguriţă ulei, 
                       sare

Vă spuneam zilele trecute că am făcut un rasol de pui. Zeama în care am fiert puiul nu voiam să o arunc şi aşa am făcut o supă cu găluşte.
Zeama am pus­-o pe foc să fiarbă.
Găluştele le-am făcut în următorul fel: am bătut ouăle cu sare şi ulei. Pe urmă am adăugat grişul, câte o lingură pe rând, până am obţinut consistenţa dorită.


Se dă focul la mic, astfel încât supa să nu clocotească şi găluştele să nu se împrştie.
Cu o linguriţă se formează găluştele. Se înmoaie linguriţa în supă până se înfierbântă, apoi se ia aluatul cu ea şi se scufundă în supă să se desprindă găluşca.


După ce terminaţi de pus găluştele lăsaţi să fiarbă la foc mic încă 5-10 min.


Când o serviţi adăugaţi o crenguţă de pătrunjel.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu